diumenge, 14 d’abril del 2013

Enamorada de la Primavera

M'encanta la primavera bàsicament perqué adoro les flors!!! Els seus colors, les seves olors, les seves formes, els seus ritmes ...
I també m'encanta la pluja. No hi puc fer res. Si plou tinc un somris estúpit a la cara, tret de si tinc mal de cap és clar.
Aquesta primavera plujosa de temperatures més aviat baixes ens relaga aquestes delícies pels sentits.  
L'amor per les flors l'he heretat de la mare, segur, a ella també li encanten i a casa seva les flors sempre hi són presents: sigui l'època de l'any que sigui!
Et donen la benvinguda d'una manera o una altre.
Dilluns de Pasqüa no vaig poder estar-me de desviar la mirada una estoneta per gaudir i copsar petites maravelles al jardí. 
Els menjadors per als ocells......Els cistells de vimet llestos per a la cacera ...
Enguany, amb la fresca, les flors d'hivern encara estàn perfectes. 
Qui fos follet del bosc...
... per passejar entre el fullatge humit encara per la pluja
Jijiji, el rètol indica que la festa es a punt de començar !!!
Mima

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els teus comentaris i/o suggeriments són més que benvinguts.
Gràcies per passar per aquí