diumenge, 6 de febrer del 2011

Decorar Galetes Comprades: + Fàcil Impossible !!!

Per Sant Esteve havia fet galetes per tothom tret per als celíacs de la família. Horreur!!!
És ben trist haver de negar una llaminadura a una criatura, fer-ho en 'l'època més màgica' de l'any no té perdó. Així que vaig trucar a la meva cunyada per si tenia al rebost galetes, magdalenes o el que fos apte per a ella i els nens.
Melindros. Perfecte! Ells contents i jo ...salvada !
Així que amb la glassa de decorar galetes vaig fer, en un tres i no res, uns melindros decorats :O) Aissss i és que decorar galetes m'encanta!!! És divertit, relaxant i creatiu.

Decorar galetes comprades! És una solució perfecte per passar directament a la diversió i deixar volar la creativitat, a banda, és clar, d'estalviar-nos força feina. És una bona solució per als mandrosos,  per als enfeinats, els despistats, per improbitzacions de darrera hora com ara per fer gaudir la quitxalla en una tarda de pluja o en una festa d'aniversari estalviar-nos la feinada prèvia de preparar la massa i coure

3 comentaris:

  1. ¡¡ Genial !!
    Ya tengo actividad para el sábado: comprar galletas y jugar a decorar.
    Por fin estrenaré el kit que me regalaste

    Laurita

    ResponElimina
  2. Molt bona idea, els melindros també queden genials! I la canalla segur que va disfrutar molt ;)

    ResponElimina
  3. :O) Laurita así ya no tienes escusa :O)

    Gemma, van quedar molt monos i mira que els vaig fer en 3 minuts de rellotge! El millor que els nens van quedae encantats de tenir dolços especials :O)

    ResponElimina

Els teus comentaris i/o suggeriments són més que benvinguts.
Gràcies per passar per aquí