dijous, 5 de setembre del 2013

Pastís Avió

Aquest post va amb mooooolt de retard... Ooops. I és que la mami i jo sóm un xic despistades.
Va ser l'aniversari de la Carla, i com la seva classe era la dels Avions, ens va demanar que li fèssim un pastís en forma d'avió per portar a l'escola.
La Carla i jo vàrem preparar el pastís.A l'hora de decorar-lo, però, era tard i estavem taaaaant cansades, que vam abandonar la mare i vàrem anar a dormir...
Si més no... per decorar-lo no va tenir ningú tafanejant i opinant pel voltant. jijiji:0)
Amb fondant li va quedar moníssim !!! 
Estava satisfeta del resultat... i no m'extranya: "Xapó mami! quina pinta!" (sobretot perque ella va fent... improvitzant... sobre la marxa...) 
Per la massa, vam utilitzar la recepta de pa de pessic amb iogurt i també la de pastís de xocolata 
El procés del montatge:
- tallar les peces
- posar almíbar
- farcir i posar capa de ganache (que fa de pegamento) 
El resultat: la Carla contenta i els companys de classe bocabadats ! Va tornar molt contenta perquè a tothom li va encantar, sobre tot a la seva mestra!! I ja es això del que es tracta, no?
Cuinar és divertit  :0)

Juls

3 comentaris:

  1. Hola! Sóc companya de feina del teu cunyat i m'ha parlat del teu blog. M'agrada molt i em quedo per aquí de seguidora.
    Et passo el meu per si vols pasar-te a fer una visiteta.
    Bona feina!
    Sara

    ResponElimina
    Respostes
    1. A si? Del David? Jijiji quina gràcia
      O i tant :O)
      Ptons

      Elimina
  2. Que chulo!! Y que currada!!

    Enhorabuena por el blog.

    Feliz Navidad y Felices Fiestas!!
    Te dejamos nuestra web si no te importa: FormyCake

    ResponElimina

Els teus comentaris i/o suggeriments són més que benvinguts.
Gràcies per passar per aquí